Home » Contact » FAQ tarieven en facturatie

FAQ Tarieven en Facturatie

1. Is het inhuren van Virtual Assistant Zuid-Holland duur?

Virtual Assistant Zuid-Holland doet de werkzaamheden die jij uitbesteedt meestal vaker dan jij, en doet dit werk daarom ook snel en efficiënt. De tijd die je hiermee bespaart, kun je besteden aan jouw eigen bedrijf en/of aan jouw klanten.

Stel je huurt Virtual Assistant Zuid-Holland in voor 10 uur in de maand. Dit kost je, op abonnementsbasis, € 44,- per uur, dus € 440,- per maand. Dit levert jou minimaal 10 uur extra tijd per maand op. En wellicht nog wel meer, omdat je er zelf vaak veel meer tijd mee bezig bent. Deze uren kun jij besteden aan bijvoorbeeld opdrachten binnen halen of opdrachten uitvoeren. Kortom, je bedrijf ‘up & running’ houden. Voor deze uren kun jij je je volledige uurtarief rekenen. Stel dat dit € 65,- is. Tien keer 65 euro is € 650,-. Virtual Assistant Zuid-Holland kost je dus geen € 440,- maar levert je € 210,- op! En nog een mooi winstpunt, al die klusjes die jou eigenlijk te veel zijn, of waar je geen zin in hebt, zijn mooi gedaan, zonder dat je er omkijken naar hebt!

Daarnaast is het inhuren van Virtual Assistant Zuid-Holland goedkoper dan iemand in loondienst aannemen. Voor Virtual Assistant Zuid-Holland hoef je geen kantoorruimte, pc, telefoon, loon, vakantiegeld, verzekeringen, belastingen, etc. te betalen. Ook hoef je geen loon door te betalen bij ziekte of vakantie en wordt alleen de effectieve tijd doorberekend.

2. Wat past het best bij mij qua abonnement, Pre-Paid systeem of éénmalige inhuur?

Zodra wij weten wat de opdracht precies inhoudt adviseren wij je wat het best bij je past. Verandert de opdracht? Dan kan de gekozen vorm daar in mee veranderen met inachtneming van één kalendermaand. Lees hier meer over de verschillende tarieven en mogelijkheden.

3. Kan je niet gebruikte uren meenemen naar een volgende maand?

Ja zeker! Dat is mogelijk. Bij een bronzen abonnement kun je één uur meenemen naar de volgende maand, bij een zilveren abonnement twee uur en bij een gouden abonnement drie uur. Je kunt ze echter niet opsparen. Voorbeeld: Je hebt een zilveren abonnement, en je hebt 2 uur over. De maand daarna heb je dan 10 + 2 = 12 uur. Heb je die maand van de 12 uur 9 uur gebruikt, heb je 3 uur over. Hiervan mag je er maximaal 2 meenemen naar de volgende maand. Ongeacht of je wel of geen uren over hebt in een maand, blijft bij een abonnement het te betalen maandbedrag hetzelfde.

4. Hoe gaat de betaling?

Indien je gekozen hebt voor een abonnement of een éénmalige opdracht, krijg je achteraf maandelijks een factuur. Je kunt de factuur zelf overmaken Heb je gekozen voor Pre-Paid, dan betaal je de factuur vooraf.

5. Wat is de betalingstermijn?

Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen.
Veelgestelde vragen tarieven virtual assistant